ПРО

[За дужками без обмежень]

Previous Entry Share Next Entry
ПРО рекламу
pro_journal
Валентин Дегтяр. Нота про жорстокі речі: реклама
Речі, якими ми володіємо, починають володіти нами.
Чак Паланік, «Бійцівський клуб».
Сучасні люди живуть у світі наповненому речами посеред того, що було вироблено людською працею. Всі ці речі потрібні людям, але по-різному. Речі мають не тільки пряме призначення, а й значення як символи, є ознаками стилю, престижу, статусу. Відповідно й спожитими вони можуть бути по-різному в цих сенсах, але в кінці вони все одно опиняться на звалищах. Реклама ж є необхідною для підтримання всієї сучасної економічної системи, яка заснована на споживацтві. Запущеним виробничим лініям потрібно збувати свою продукцію, а людям – чіплятися за кругообіг речей і грошей та обмінюватися візитками. І такий-от мурашник, як відомо, не є досконалим. Блиск вітрин багатшого світу – продукт створений бідними. І разом з тим настороженість щодо цієї системи вже давно пробралася у свідомість поінформованих громадян. Лірична нота про все це.

За ґратами споживацтва

?

Log in